Hoe krijg ik mijn bluetooth hoofdtelefoon terug?

mijn bluetooth apparaten zijn ingeschakeld maar ik kan op instellingen mijn bluetooth hoofdtelefoon n iet meer zien om te kijken wanneer deze is opgeladen

Ritsuka
een week geleden
Hij is wel opgeladen? Kun je de hoofdtelefoon resetten?
lakotaxox200
een week geleden
ik zie hem niet ook de ander bluetooth apparaten niet. zie staan bij instellingen bovenaan bluetooth en andere apparaten muis en zo maar mijn bluetooth hoofdtelefoon niet. dus kan niet zien wanneer hij opgeladen is
LeonardN
een week geleden
Begin eens van vooraf aan. Welke apparatuur en software gebruik je?
Een PC met Windows of een Telefoon met Android.
Wat als je gewoon even opnieuw verbindt?
lakotaxox200
een week geleden
be een grote dumie weet wel wat van computer maar hoe wat opnieuw verbinden of zo neen ik gebruik mijn desktop window 10 bij instellingen zie ik boven aan bij bluetooth en andere apparaten muis toetsenbord en pen usb reciever geluid tv andere apparaten b-box 3 moto downloaden via verbindingen. de bluetooth zitten allemaal aangesloten op de poorten van de computer maar ik kan dus niet zien hoe lang of mijn bluetooth telefoon zijn accu nog moet opgeladen worden want deze staan dus niet meer in de instellingen bij bluetooth en ander apparaten

Geef als eerste antwoord